خبرهای داغ:
سرهنگ علیزمانی عنوان کرد: شهدای مدافعین حرم، شهدای دفاع مقدس را الگو قرار دادند و چه افتخاراتی را در سوریه کسب کردند؛ ما باید قدر این افراد را که جان خود را فدا کردند، بدانیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۵۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج شهرستان آوج سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم علیزمانی با حضور در منزل شهید علیرضا رمضانی و دیدار با مادر گرانقدر شهید، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس می‌فرماید «هفته جنگ هفته افتخاراست، هفته دفاع مقدس در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی است از روحیه مردم، ایثارمردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس».

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید و از بهمن ۵۷ تا ۳۱ شهریور که عراق به ما حمله کرد ۱۸ ماه فاصله است و درگیری‌های داخلی زیادی بود، این درگیری‌ها شامل خلق عرب، خلق ترک و خلق بلوچ بود که با درایت و هوشیاری که امام راحل داشت و رزمندگانی که به مناطق اعزام می‌کنند پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در۲۷ تیر ماه ۶۷ به پایان رسید، گفت: باید مراقب باشیم که انقلابمان را از دست ندهیم، قطار انقلاب ما در حال حرکت است عده‌ایی که سوار قطار انقلاب شدند بسیار خوشبخت شدند بنابراین ما وظیفه داریم از انقلاب مراقبت کنیم.

وی ابراز کرد: ما باید به جمهوری اسلامی افتخارکنیم، در دفاع مقدس ۱۶ هزار کیلومتر از زمین ما توسط دشمن اشغال شد، اگر سربازان ما دفاع نمی‌کردند سرزمین ما را به تصرف درمی‌آورد.

علیزمانی گفت: امام(ره) وقتی یک کلمه گفتند حضور در جبهه یک امر ضروری است؛ همه در جبهه شرکت کردند طوری که کوچک و بزرگ نمی‌شناخت.

جانشین سپاه ناحیه آوج بیان کرد: بچه‌های ما با اخلاص جان خود را فدا کردند و با خدا معامله کردند و از زندگی و سلامتی خود گذشتند تا دشمن و داعشیان پایشان به این مملکت نرسد.

وی ادامه داد: شهدای مدافعین حرم، شهدای دفاع مقدس را الگو قرار دادند و چه افتخاراتی را در سوریه کسب کردند؛ ما باید قدر این افراد را که جان خود را فدا کردند، بدانیم.

علیزمانی افزود: رزمندگانی که رفتند و مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند که ما در آرامش باشیم، کارهای نیمه کاره در زمین زیاد است و این وظیفه ما است که کار را تمام کنیم.

وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با افتخار بگوییم ایرانی هستیم واین از برکت خون شهیدان ما است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها